25.4.15

Never Give Up




Je ziet ze tegenwoordig overal. Teksten met een positieve en inspirerende betekenis.
Zelf ben ik er dol op. De woorden kunnen je soms net dat duwtje in de rug geven om iets moois te zien in een dag vol regen en onweer, nog even door te zetten als je eigenlijk geen zin meer hebt, niet op te geven terwijl je er stiekem al niet meer in gelooft en de meerwaarde te zien van dingen die zijn mislukt.

Teksten hoeven niet alleen op papier te staan. Ook sieraden kunnen voorzien worden van een mooie quote. De woorden kun je dan als een soort van mantra letterlijk bij je dragen.







Vorige week was ik jarig en om dat te vieren heb ik mezelf een armband, inclusief boodschap, kado gedaan. De woorden passen goed bij me op dit moment in mijn leven en ik draag de armband dan ook met veel plezier!


'Mantra'
14,95
' Mantra'
14,95 


 Het bevestigen van het zilvermetaal plaatje op het leren bandje was nog wel even uitzoeken en uitproberen. Ik ben namelijk (nog) geen volleerd piercer die overal gaatjes in weet te krijgen. Maar met het mantra 'never give up' in mijn handen moest en zou ik slagen. Het resultaat van de inspanningen is deze prachtige 'Mantra' armband geworden. Ik ben er trots op! 


'Mantra'
14,95


Bron: www.belle-juul.nl




Wil je zelf graag ook een 'Mantra' armband, maar met een andere boodschap? Er zijn verschillende versies beschikbaar:





Geen opmerkingen: