20.8.14

Black, White & Beautiful

Het is alweer eventjes geleden dat ik wat op mijn blog heb geschreven.
Maar ik heb qua sieraden creëren niet stil gezeten!

Allereerst ben ik met de vraag " ik wil graag twee armbanden met de kleuren wit en zwart" aan de slag gegaan.

Het resultaat is een nieuwe versie van de armband 'Bo en Jens' en de armband genaamd 'Domino' geworden.

'Bo en Jens' versie





















De 'Bo en Jens' armband bestaat uit twee platte leerbanden, met een mooi gebroken motief. Verder heb ik verschillende kleine en grotere kralen gebruikt, heb ik een zwarte veter ouderwets gevlochten en zijn er op verschillende plekken schuifkralen verwerkt in de armband.




De 'Domino' armband bestaat uit parelwit en metaal gekleurde kralen (van ongeveer 5mm breed). Elke kraal bevat twee gaatjes, waardoor je met een beetje puzzelen (vandaar de naam:)) deze armband kunt creëren. De kralen zijn geregen op gecoat staaldraad, waardoor het geheel stevig en wat stoerder aandoet.


'Domino'
 9,95





Ik zou zeggen ze zijn zwart, wit en prachtig geworden!











Ook heb ik twee zussies blij kunnen maken met twee identieke 'ZussieLiefde' armbanden. Ditmaal in de kleuren turkoois en gebroken wit.

'ZussieLiefde'
12,95

Het blijft heel leuk om dit te doen. Fijn!


Geen opmerkingen: